wtorek, 16 grudnia 2014

Beginning

5 komentarzy:
 
Początki są zawsze trudne ale od czegoś trzeba zacząć.. 
Może zacznę od tego, że mam 19 lat i pochodzę z małej miejscowości w woj. podkarpackim. Od dawna chciałam założyć bloga ale dopiero teraz się na to zdecydowałam. Moją pasją jest moda, uwielbiam chodzić na zakupy i tworzyć nowe outfity. Na moim blogu będę przedstawiać stylizacje eleganckie, sportowe, codzienne oraz okolicznościowe. Głównym celem jest prezentacja moich strojów ale pojawią się również inne wpisy, które mam nadzieję zaciekawią was.
Mam wiele pomysłów i mam nadzieję, ze mi ich nie zabraknie.

Dziś chciałabym przedstawić wam moją pierwszą codzienną stylizację. 
Bardzo często stawiam na wygodę dlatego też wybrałam czarne leginsy które połączyłam z długim, grubym golfem. Wystający kołnierzyk nadaje elegancji ale strój nadal zachowuje wygodę, do tego czarne botki, zegarek, praktyczna torebka, parka i zestaw na co dzień gotowy, który świetnie wpisuje się w teraźniejszą pogodę.

Dajcie znać jak wam się podoba, czekam na wasze komentarze. 







Golf-H&M | Koszula-Terranova | Leginsy- New Look | Podkolanówki-Terranova
Torebka-Terranova | Botki-Allegro | Zegarek-Allegro | Czapka-Allegro
 

5 komentarzy:

  1. w takim razie życzę powodzenia i witam w świecie blogosfery:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw:) Podoba mi się i życzę powodzenia sama niedawno zaczynałam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje,wasze komentarze i oceny są dla mnie bardzo ważne! :)

      Usuń